Mokra karma dla psów Happy Dog Ente
Mokra karma dla psów Happy Dog Ente Pur jest produkowana wyłącznie z kaczki ze świeżego uboju, bez soi, dodatków roślinnych, barwników i konserwantów. Mokra karma dla psów Ente Pur zawiera tylko jedno źródło białka i z tego powodu nadaje się szczególnie dobrze do karmienia przy nietolerancjach pokarmowych i alergiach. Mokra karma dla psów Happy Dog jest idealna do mieszania z płatkami Happy Dog!100% mięso kaczki - pojedyncze źródło białka Odpowiednia dla psów z alergiami skórnymi i nietolerancjami pokarmowymi Bez zbóż, soi i cukru Bezglutenowa Z dodatkiem witaminy E - wspomaga układ odpornościowy Puszki 800 gSzczególnie zalecana dla psów z alergiami pokarmowymi.
Mokra karma dla psów Happy Dog Rind
Mokra karma dla psów Happy Dog Rind Pur (Wołowina)jest produkowana wyłącznie z wołowiny ze świeżego uboju, bez soi, dodatków roślinnych, barwników i konserwantów. Zawiera tylko jedno źródło białka i z tego powodu nadaje się szczególnie dobrze do karmienia psów przy nietolerancjach pokarmowych i alergiach. Mokra karma dla psów Happy Dog jest idealna do mieszania z płatkami Happy Dog!100% mięsa wołowego - pojedyncze źródło białka Odpowiednia dla psów z alergiami skórnymi i nietolerancjami pokarmowymi Bez zbóż, soi i cukru Bezglutenowa Z dodatkiem witaminy E - wspomaga układ odpornościowy Puszki 800 gSzczególnie zalecana dla psów z alergiami pokarmowymi.
Ringówka smycz wystawowa dla psa
Ringówka smycz wystawowa dla psa skórzana Dingo, wykonana z myślą o bardziej wymagających klientach, którzy pragną podkreślić na wystawie wyjątkowe walory swojego pupila i jak najlepiej go zaprezentować. Smycze ringowe Dingo wykonane są z wysokiej jakości skóry naturalnej. OPIS SZCZEGÓŁOWY:wysokiej jakości skóra bydlęca o garbunku roślinnym zapewniająca komfort i długotrwałość użytkowania smyczy staranne wykonanie podnosi estetykę produktu i daje gwarancję trwałości użytkowania 2 rozmiary (szerokości smyczy) pozwalają na to, by wybrać najodpowiedniejszą smycz do rozmiarów psa 4 kolory - czerwony, czarny, brązowy, skóra naturalnadyskretna elegancja - solidność - komfort użytkowania Dostępna jest również Ekskluzywna smycz ringowa dla psa ze skóry z zaplataną rączką >>>
Obroża dla psa z ćwiekami Dingo ze
Obroża dla psa z ćwiekami Dingo ze skóry naturalnej, podszyta filcem. Klasyczny design sprawia, że pasuje dla każdego typu psa. Obroże Dingo dzięki zastosowaniu skóry o garbunku roślinnym, są odporne na warunki atmosferyczne, zachowują swoje właściwości przez bardzo długi czas. Staranne wykonanie, mocne szycia i chromowane okucia podnoszą walory estetyczne obroży. W zależności od szerokości, obroże zdobione sa jednym, dwoma lub trzema rzędami ćwieków. Obroże oferowane w szerokiej gamie kolorów i rozmiarów, zarówno dla małych, jak i dużych psów. OPIS SZCZEGÓŁOWY:100% skóra naturalna bydlęca o garbunku roślinnym zapewniającym trwałość użytkowania obroży Staranne szycie, mocne nici podnoszą estetykę produktu i jego walory użytkowe Chromowane i niklowane okucia odporne na korozję, pozwalają zachować niezmienny wygląd obroży przez długi czas Dyskretne ozdoby dodają obroży elegancji 4 kolory 24 rozmiarySolidność - trwałość - komfort
Kolczatka dla dużego psa typu
Kolczatka dla dużego psa typu owczarek niemiecki, amstaff, regulowana ze skórzaną rączką, ułatwia prowadzenie przy nodze. Dzięki możliwości regulacji obwodu, kolczatki te łatwo można dopasować do potrzeb konkretnego psa. Solidna i estetycznie wykonana kolczatka, elementy metalowe chromowane, rączka z wysokiej jakości skóry bydlęcej, trwała w użytkowaniu. Dostępna w jednym kolorze i w dwóch wariantach – z dłuższym i z krótszym kolcem. Produkt najwyższej jakości, nierdzewny, zachowuje swoje walory użytkowe jak i estetyczne przed długi okres czasu. DOSTĘPNE ROZMIARY:kolec krótki ø 3,2 cm - długość 52 - 65 cm kolec długi ø 3,8 cm - długość 62 - 76 cmpraktyczność i wygoda - solidność i trwałość
Obroża skórzana dla dużego psa mocna
Obroża skórzana dla dużego psa mocna tzw. BULL, podszyta filcem, przeznaczona dla dużego silnego psa typu owczarek niemiecki, amstaff, mastif. Obroże te, dzięki zastosowaniu skóry o garbunku roślinnym, są odporne na warunki atmosferyczne, zachowują swoje właściwości przez bardzo długi czas. Klasyczny prosty design oraz staranne wykonanie, mocne szycia i chromowane okucia podnoszą walory estetyczne obroży. OPIS SZCZEGÓŁOWY:100% skóra naturalna bydlęca o garbunku roślinnym zapewniającym trwałość użytkowania obroży Staranne szycie, mocne nici podnoszą estetykę produktu i jego walory użytkowe chromowane i niklowane okucia odporne na korozję, pozwalają zachować niezmienny wygląd obroży przez długi czas 4 kolory do wyboru pozwalają na wybór obroży zgodnie ze swoimi preferencjami 9 rozmiarów specjalnie dla dużych, silnych psów, jak pitbull, amstaff, bokser, rottweiler, itp.Solidność - trwałość - komfort
Smycz dla psa dużego regulowana z szerokiej taśmy nylonowej Trixie...
Obroża odblaskowa dla psa Trixie z wysoce odblaskowej taśmy, podszytej...
Szeroka obroża dla psa półzaciskowa Trixie FUSION, z taśmy nylonowej...
Obroża dla psa średniego półzaciskowa Trixie FUSION, z taśmy nylonowej...
Piłka rugby dla psa z naturalnej gumy o smaku miętowym z serii DENTA FUN...
Niniejszy Regulamin Sklepu zwany dalej Regulaminem normuje zasady i warunki korzystania z Internetowego Sklepu Zoologicznego DuzePsy.pl zwanego dalej Sklepem, reguluje też zasady sprzedaży oferowanych towarów i zasady świadczenia usług Klientom zwanym dalej Kupującymi.
Regulamin – Zbiór zasad, z którymi się zgadza i na które wyraża zgodę każda osoba lub firma rejestrująca się w systemie Sklepu.
Sklep – Internetowy Sklep Zoologiczny DuzePsy.pl, działający na domenie www.duzepsy.pl.
Właściciel - Firma APLA prowadzący Sklep.
Sprzedający – Firma APLA, właściciel i prowadzący Sklep.
Administracja Sklepu - Pracownicy APLA zarządzający Sklepem.
Klient – Osoba lub firma zarejestrowana do systemu Sklepu.
Kupujący – Osoba lub firma zarejestrowana do systemu Sklepu, która jest w trakcie dokonywania pierwszego zakupu lub dokonywała już zakupów wcześniej.
Użytkownik – Zamiennie Klient lub Kupujący.
Strony – Zapis, w którym o Kliencie lub Kupującym i Sklepie lub Sprzedającym pisze się jednocześnie.
System rejestrujący - Sposób na zarejestrowanie się Klienta.
Internetowy Sklep Zoologiczny DuzePsy.pl jest prowadzony przez jego właściciela APLA Danuta Antas-Woźniewska, zwanego dalej Sprzedającym, z siedzibą w Bydgoszczy, kod 85-830, przy ul. Sandomierskiej 28/45. Działalność zarejestrowana jest w CEIDG – Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej, posiada numer NIP 953-139-51-19 oraz numer REGON 340650134.
(UWAGA! W przypadku składania zamówienia przez osoby niepełnoletnie, wymagana jest wpłata na konto z góry)
Sklep umożliwia Kupującemu wybór różnych opcji dostarczenia do niego towaru. Obecnie dostępne opcje wysyłki, to:
Przesyłki na terenie Polski, wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:
* Darmowa wysyłka nie dotyczy produktów wysyłanych na paletach lub jako przesyłki niestandardowe - np. ławek do Agility, bud , kojców, dużych klatek i transporterów, paczek o długości ponad 2 metry.
UWAGA! Przesyłki za granicę wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów wysyłki. Nie obowiązuje tu darmowa wysyłka.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej: „Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych”), informujemy, że w związku ze sprzedażą wysyłkową, nie musimy prosić Państwa o zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. W celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży usług i towarów oferowanych przez APLA, podanie danych osobowych jest równoznaczne z wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez APLA.
O jakich danych mówimy? Chodzi o niezbędne dane osobowe, które klient musi podać chcąc dokonać zakupu towaru. Dane te są zbierane, przez APLA w związku z zawieraniem umów sprzedaży artykułów zoologiczny przez Internet, prowadzonej przez nas wysyłkowo w naszym Zoologicznym Sklepie Internetowym www.duzepsy.pl oraz w związku z koniecznością wysłania do Państwa zakupionego u nas towaru.
Informacja o danych klientów APLA. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy pamiętać, że kupując w naszym sklepie internetowym automatycznie wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Proszę też pamiętać, że nie musicie Państwo wycofywać zgody, a wasze dane osobowe usunięte zostaną z bazy APLA dopiero po upływie 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowy sprzedaży zostały z Państwem zawarte. Wynika to z przepisów o rachunkowości (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po tym terminie dane, jako anonimowe będą przetwarzane wyłącznie w celach statystycznych i historycznych.
1. Administrator danych osobowych: Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od klientów przez firmę APLA, jest właścicielka firmy APLA Danuta Antas-Woźniewska prowadząca działalność w Bydgoszczy przy ul. Sandomierskiej 28/45, 85–830 Bydgoszcz, działalność wpisana do CEIDG - Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez z Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, NIP: 953-139-51-19, Regon: 340650134.
2. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem:
a) Telefonu: 504-729-994,
b) Lub e-mailem: sklep@duzepsy.pl.
3. Cele przetwarzania danych osobowych:
a) APLA przetwarza i będzie przetwarzała dane osobowe swoich klientów do prowadzenie działalności handlowej - sprzedaży poprzez Internet w Sklepie Zoologicznym www.duzepsy.pl. A także do celów archiwalnych dotyczących informacji o Klientach obsłużonych przez APLA, w tym do przechowywania opinii od Klientów, a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem.
b) Przetwarzanie przez APLA, a wskazanych niżej w punkcie 6 kategorii danych osobowych jest niezbędne do tego, żeby APLA mogła w sposób należyty zrealizować z Państwem umowę sprzedaży.
4. Pochodzenie danych osobowych: Posiadane przez APLA dane pochodzą bezpośrednio od osób, których one dotyczą, a także z publicznych, powszechnie dostępnych stron internetowych i rejestrów, w szczególności z wyszukiwarki Krajowego Rejestru Sądowego i Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych:
a) APLA przetwarza i będzie przetwarzała dane osobowe osób wyłącznie pełnoletnich.
b) Danymi niezbędnymi, które APLA będzie przetwarzała, są następujące kategorie danych osobowych:
• Dane do zakupu i wysłania towaru: imię i nazwisko, pełen adres zamieszkania (ulica, nr domu i mieszkania, miejscowość i kod pocztowy), numer kontaktowy telefonu komórkowego i kontaktowy adres e -mail.
• Dane do wystawienie faktury: NIP firmy, adres siedziby firmy, pełna nazwa firmy,
6. Przekazywanie danych osobowych: Kategoriami odbiorców, którym Państwa dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione przez APLA są:
a) Pracownicy, współpracownicy, APLA,
b) Biuro rachunkowe,
c) Partnerzy technologiczni APLA,
d) Organy publiczne uprawnione do ich pozyskania również na podstawie odrębnych przepisów: np. Policji, Prokuraturze, Urzędom Celnym i Skarbowym i innym do tego upoważnionym,
Klient może na własną odpowiedzialność udostępnić swoje dane osobowe innym Użytkownikom, np. w celu realizacji wysyłki.
APLA nie przekazuje i nie będzie przekazywała Państwa danych do odbiorców w państwach trzecich lub do organizacji międzynarodowych.
7. Czas przetwarzania danych osobowych:
a) O ile wynika to z odrębnych przepisów prawa, dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany wspomnianymi przepisami w celu spełnienia wymagań prawnych tychże przepisów. Dane osobowe usunięte zostaną z bazy APLA dopiero po upływie 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowy sprzedaży zostały z Państwem zawarte. Wynika to z przepisów o rachunkowości (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.).
b) APLA ma prawo przetwarzać dane osobowe w celach bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom, wyłudzeniom, a także do celów statystycznych i analitycznych przez okres do 10 lat od zakończenia obowiązywania umowy sprzedaży.
8. Prawo do przenoszenia danych osobowych: Każdy klient ma prawo do:
a) Dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub nieaktualności.
b) Ograniczenia ich przetwarzania:
• Jeżeli kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
• Przetwarzanie jest niezgodne z prawem,
c) Przenoszenia swoich danych w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które dostarczyła administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony administratora, któremu dostarczono te dane osobowe.
d) Sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych przypadku, gdy przetwarzanie dotyczy celów statystycznych lub jest realizowane na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególna sytuację osoby.
e) APLA udziela informacji o podjętych działaniach bez zbędnej zwłoki, w terminie do miesiąca od otrzymania żądania. Ze względu na istotne okoliczności (m.in. ilość żądań lub stopień skomplikowania wniosku) termin może zostać przedłużony o kolejne 2 miesiące. Przy czym w terminie miesiąca Administrator poinformuje osobę, której dane dotyczą o przyczynach opóźnienia i przedłużeniu terminu.
9. Ogólny opis technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa: APLA przetwarza lub będzie przetwarzać Państwa dane osobowe za pomocą systemów komputerowych i oprogramowania zapewniającego bezpieczeństwo przetwarzania tych danych osobowych na najwyższym poziomie (takie jak m.in. szyfrowanie i anonimizacja przesyłanych informacji, cykliczne zmiany haseł dostępu do systemów). APLA przetwarza Państwa dane osobowe poza systemem informatycznym przy użyciu środków technicznych i organizacyjnych zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
10. Organ nadzorczy i skargi: Gdy uznają Państwo, że przetwarzanie przez APLA Państwa danych osobowych narusza przepisy „Rozporządzenia o ochronie danych osobowych”, mają Państwo prawo wnieść skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który po wejściu w życie „Rozporządzenia o ochronie danych osobowych” zostanie zastąpiony przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.